Wiedzieć więcej
Dżentelmeni na ścianie po raz czwarty
Autor: Ewa Inn, data dodania: 14-12-2009
To już czwarta edycja kalendarza "Dżentelmeni", która kolejny raz uruchamia akcję charytatywną, dzięki której zostaną zebrane środki na kupno butów dla najuboższych dzieci.
Pomysłodawcą akcji „Zimą stop bosym stopom” jest Patryk Wolski - najmłodszy w historii PCK wiceprezes kujawsko-pomorskiego zarządu okręgu, a producentem po raz trzeci jest Olivier Janiak. Wszyscy twórcy, w tym pozujący panowie, zaangażowali się w pracę nad kalendarzem całkowicie bezinteresownie.
Ubiegłorocznne wydanie to trzynaście miesięcy w jednym kalendarzu. Trzynastu znanych mężczyzn show-biznesu, w tym dwunastu przystojnych i jeden... przystojny inaczej. Twarzą trzynastego miesiąca, nazwanego Ścierwcem, został Edward Ącki.
Na kartach kalendarza roku 2010 będziemy mogli oglądać panów, których przedstawiać nie trzeba:
Piotra Adamczyka,
Pawła Małaszyńskiego,
Borysa Szyca,
Tomasza Karolaka,
Pawła Deląga,
Jacka Braciaka,
Andrzeja Grabowskiego,
Marcina Dorocińskiego,
Piotra Kupichę,
Mietka Szcześniaka,
Macieja Maleńczuka,
Grzegorza Skawińskiego,
Sebastiana Karpiel Bułecka,
Mr. HIDE'a.
W tym roku organizatorzy akcji przygotowali również muzyczny kalendarz - niespodziankę: płytę, na której aktorzy zaśpiewali w duetach z gwiazdami muzyki polskiej utwory skomponowane specjalnie na okazję „Dżentelmena 2010”.
Do męskiego grona dołączyła jedyna kobieta – Justyna Steczkowska, która w duecie z Pawłem Małaszyńskim nagrała utwór „Głodna Miłość”.
Płyta nosi tytuł "2010 - muzyka z serca" i można ją można kupić w sklepach Empik, Media Markt, Saturn w cenie 26,99 pln. Natomiast kalendarz można uzyskać za cenę jednej pary dziecięcych butów – 69,90 pln.
Co roku dzięki sprzedaży kalendarzy zostaje zakupionych wiele tysięcy par butów. Pieniądze pozyskane ze sprzedaży czwartej edycji kalendarza i płyty zostaną przekazane na Polski Czerwony Krzyż w Bydgoszczy, zakup butów oraz na Fundację TVN – nie jesteś sam.
